بارسلونا

بزرگترین وبلاگ رسمی هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا

بزرگترین وبلاگ رسمی هواداران بارسلونا در ایران

11 بازیکن بارسا در فعالیت ملی


شنبه یازده بازیکن تیم اصلی بارسا در بازی های مقدماتی جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی شرکت کردند.

فرانسه، اسپانیا، مکزیک، ایسلند، اوروگوئه، بلاروس و آرژانتین همگی 6 سپتامبر در اولین بازی های رسمی ملی فصل مشغول بودند. تمام هفت بازی با شرکت بازیکنان بارسا، برای مقدماتی جام جهانی بود.


نخست گودیانسن و گلب

ایدور گودیانسن، با ایسلند و الکساندر گلب، با بلاروس، نخستین ها برای بازی بودند. ایسلندی ها، با کاپیتانی گودیانسن در اسلو با نروژ ساعت 19.00 روبرو شدند. (این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید که گودیانسن زننده گل دوم و تساوی بخش تیمش بود.) الکساندر گلب نیز برای بلاروس برابر اوکراین بازی کرد. این بازی نیز ساعت 19.00، در شهر لفوف برگزار شد. (این دیدار با گل دقیقه 90 شوچنکو از روی نقطه پنالتی، 1-0 به سود اوکراین به پایان رسید.)

چهار بازیکن از بارسا برابر بوسنی

پویول، ژاوی، اینیستا و بویان همگی در نفرات اسپانیا بودند که کارشان برابر بوسنی آغاز شد. بازی در لاکوندومینا، در مورسیا برگزار شد. آغاز بازی ساعت 22.00 بود. مهاجم جوان اسپانیایی ابتدا انتظار می رفت، برای تیم زیر 21 سال بازی کند، اما به دلیل مصدومیت فرناندو تورس، ویسنته دل بوسکه تصمیم به دعوت بویان کرکیچ برای ماموریت تیم تیم اصلی گرفت. (این دیدار با تک گل ویا، 1-0 به سود اسپانیا به پایان رسید.)

آغاز در ساعت 20.00

«سه رنگ» با کاپیتانی رافا مارکز، نیم ساعت پس از پایان بازی اتریش و فرانسه، که آبی پوشان دو بازیکن بارسایی تیری آنری و اریک آبیدال را در اختیار داشتند (و 3-1 مغلوب اتریش شدند) با جامائیکا روبرو شد. مکان بازی ارنست هاپل در وین بود، همان استادیومی که اخیرا برای فینال قهرمانی اروپا استفاده شد. (این دیدار با پیروزی 3-0 مکزیک به پایان رسید.)

سپس، ساعت 21.00، قهرمانان المپیک، به رهبری لئو مسی، با صدرنشین مشترک در بخش آمریکای جنوبی پاراگوئه روبرو شدند. (این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.) مارتین کاسرس، آخرین بازیکن بارسا برای بازی بود، با بازی کلمبیا برابر اوروگوئه که تا ساعت 1.30 در ساعات بامدادی که اروپا پیش از آن وارد یکشنبه 7 سپتامبر شد، آغاز نمی شد.

توره و کیتا نیز در روز شنبه

بازی های ساحل عاج و مالی، با حضور توره یحیی و سیدو کیتا شنبه برگزار شد. عاجی ها بازیشان را در ساعت 15.00 آغاز کردند، درحالی که مالی ساعت 16.30 بازی کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد