بارسلونا

بزرگترین وبلاگ رسمی هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا

بزرگترین وبلاگ رسمی هواداران بارسلونا در ایران

هنریک درمورد برگشت به بارسا شگفت زده است.

دفاع برزیلی بارسلونا خودش را با زندگی جدیدش در اروپا مقیم کرده است و او به آینده نگاه می کند به انتظار روزی که به بارسلون برمی گردد. مدافع 21 ساله ی برزیلی از باشگاه پالمیراس برزیل، با بارسا قراردادی به مبلغ 8 میلیون یورو امضا کرده بود، اما بلافاصله به باشگاه آلمانی بایرن لورکوزن به طور قرضی داده شد.

این کاملا آشکار است که این جابجایی یک جابجایی هوشمندانه از طرف باشگاه است، از زمانی که همه باشگاه ها نگران شدند که این مدافع تجربه با ارزشی کسب می کند تا زمانی که خودش را با زندگی در اروپا با یک تیم و لیگ کم رقابت مطابقت می دهد.


هنریکه در یک مصاحبه منحصر به فرد با پایگاه خبری کاتالان، روزنامه دیلی اسپورت، به هوادارن بارسلونا آخرین وضعیتش را گزارش داد. او گفت: «من در اینجا خیلی خوشحال هستم. در این مدت زمان کوتاه و خیلی کم از زمانی که من وارد اینجا شدم، خودم را خیلی خوب با شرایط وفق دادم.» او در ادامه گفت: «من چیزهای جدیدی یاد گرفتم و می توانم به شما اطمینان دهم که پیشرفت و ترقی زیادی کنم.»

او نشان داد که می تواند در لورکوزن یک بازیکن کامل باشد، به طور مثال او چند دقیقه از سه بازی ابتدایی این فصل بایر لورکوزن را بازی کرد. همچنین وی گفت: «این فرآیند، سازگاری و انطباق با فوتبال اروپا را دارد که برای من بسیار سخت می باشد، زیرا این به من اجازه می دهد تا به عنوان یک فرد و بازیکن بتوانم پیشرفت کنم.» او در پایان نتیجه گرفت: «این یک تجربه است که اثر مثبتی در مسیر و راه من خواهد داشت.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد