بارسلونا

بزرگترین وبلاگ رسمی هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا

بزرگترین وبلاگ رسمی هواداران بارسلونا در ایران

خوان سگارا از دنیا رفت!

خوان سگارا، چهارشنبه بعد از ظهر، در سن 81 سالگی، دار فانی را وداع گفت. یکی از ممتازترین بازیکنان در تاریخ اف سی بارسلونا، که به عنوان کاپیتان بزرگ معروف بود، او در لیست بیشترین حضور در لباس باشگاه، در تمام تاریخ، دارای رتبه پنجم است.

خانواده آبی و اناری، با خبر فوت سگارا، سیاه پوش شده است و این مدافع افسانه ای، همیشه در خاطره ها خواهد ماند. او متولد 1927 در بارسلونا بود و پس از یک بیماری طولانی، در شهر تارادل، اوسونا، دیده از جهان فرو بست.


سگارا، یک جنتلمن واقعی در زمین، نجابت و احترام کامل را نسبت به رقبا نشان می داد و تشویق و تحسین بسیاری را به خاطر نمایش هایش، در طول دوران بازیگری خود، بدست آورد. به عنوان یک بازیکن با توانایی های متعدد، بهترین نقطه برای سگارا، در جناحین بود، او همچنین، صاحب شوتی قدرتمند و سانترهایی بسیار دقیق بود. او به خاطر دلاوری اش مشهور است. او رهبر آبی و اناری ها بود، چرا که هرگز تشویق اطرافیانش را به ارائه بهترین بازی رها نمی کرد. فیزیک فوق العاده و تکنیک عالی روی توپ، تضمین می کرد که او یک بازیکن ثابت در تیم است و زمانی که او به عنوان یک مدافع به میدان می آمد، همیشه در جلو آمدن ها، نگاهی به گلزنی داشت. پس از بازنشستگی از بازی، کاپیتان بزرگ به کار با اف سی بارسلونا ادامه داد، با مربیگری تیم جوانان باشگاه، و در خلال سالهای 1979/80، او در تیم اصلی دستیار مربی هلنیو هررا بود.

خاکسپاری، روز جمعه
خاکسپاری خوان سگارا، میانه روز جمعه در کلیسای تارادل برگزار خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد