بارسلونا

بزرگترین وبلاگ رسمی هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا

بزرگترین وبلاگ رسمی هواداران بارسلونا در ایران

بازیکن بین المللی بیشتر از دیگر تیمها

باشگاه بارسلونا بیشترین بازیکنان بین المللی را در راستای رقابت های ورودی جام جهانی دارد، که در بین باشگاه های اسپانیا بیشترین پرواز را دارند. تا پنجشنبه 11 سپتامبر، پپ گواردیولا مربی آبی اناری ها بدون 15 بازیکنی خواهد بود که به ترتیب به تیم های کشورشان می پیوندند. دیگر باشگاه ها در لیگ جزیره، ستارگانی از آنها به این رقابت ها خواهند رفت که هیچ کجا به اندازه ی لالیگا زیاد نیست.

باشگاه رئال مادرید با 12 بازیکن ملی پوش دومین باشگاهی است که بیشترین بازیکن اعزامی را به این رقابت را دارد، اتلتیکو مادرید با 9 بازیکن، بعد از آن والنسیا با 8 بازیکن غایب و ویارئال و سویا هر دو با 7 بازیکن اعزامی می باشند.


باشگاه ریسینگ به شدت تحت تاثیر واقع شده است
حریف بعدی بارسلونا باشگاه ریسینگ سانتادر است و هر دو طرف آماده سازی بسیار متفاوتی از یکدیگر در طی این 10 روز خواهند داشت. هنگامی که بارسا بیشتر بازیکنان ترکیب خود را در اختیار ندارد، باشگاه ریسینگ فقط 2 تن از افرادش در تمرینات حاضر نیستند. محمد چیته برای حاضر شدن در ترکیب تیمش به بلژیک می رود و فابیو کلتری دروازه بان تیم ریسینگ، برای تمرینات تیمش به سوئیس می رود که این دو مهره غایبان کانتربریان می باشند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد