بارسلونا

بزرگترین وبلاگ رسمی هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا

بزرگترین وبلاگ رسمی هواداران بارسلونا در ایران

فن در فارت: «من بارسا را می خواستم.»

این یکی از پرحرف ترین انتقالات تابستان در اسپانیا بود و اگر چند سال پیش موارد طبق برنامه پیش می رفتند، رافائل فن در فارت اکنون می توانست به جای رئال مادرید در بارسلونا باشد.

خرید فن در فارت از هامبورگ با شادمانی هواداران رئال مادرید در این تابستان استقبال شد ولی آنطور که Sport.es فاش می کند، این مرد هلندی گذشته پیچیده ای داشته است. در مصاحبه ای که با این روزنامه اسپانیایی در سال 2002 کرد، این هافبک نه تنها علاقه اش به رقیب تند رئال مادرید، بارسلونا را پذیرفت، بلکه در مورد اشتیاقش برای بازی در نیوکمپ نیز صحبت کرد.


او اظهار کرد: «من همیشه بارسلونا را دوست داشته ام، چون با هلند شناخته شده است. میشلز، کرایف، نیسکنز... و همچنین روماریو. او هلندی نیست اما الگوی من است. من همیشه بارسلونا را دنبال می کرده ام و عاشق این هستم که یک روز به نیوکمپ بروم.»ستاره تابستانی خرید رئال مادرید همچنین پذیرفت که اگر به اسپانیا پرواز کند، مایل است برای کاتالان ها بازی کند. این هلندی گفت: «من آماده ترک هلند و بازی در یک باشگاه بزرگ اروپایی هستم. اگر باید به اسپانیا پرواز کنم، انتظار دارم برای بازی کردن برای بارسلونا باشد.»

در حالی که این خبر ممکن است هواداران رئال مادرید را شوکه کند، فن در فارت در این مصاحبه پذیرفت که اگر آژاکس را برای باشگاهی جز بارسلونا ترک می کرد، پدر بزرگش هیچ وقت او را نمی بخشید. بدون شک به نظر می رسد این جوان پیوستگی بسیاری برای این باشگاه داشته و هنگام صحبت با Sport.es او جنبه های اندکی که به طور ویژه دوست داشت را برگزیده است.

او این چنین صحبت هایش را به پایان برد: «عاشق بازی در کنار رونالدینیو هستم، او بازیکن نیرومندی است و روحیه یک رهبر را دارد. می دانم که در یک پست بازی می کنیم ولی می توانم خودم را وفق دهم. می توانم در جناح راست، چپ و حتی در خط حمله، مانند کلایورت بازی کنم. من باور دارم با رونالدینیو سازگار هستم.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد