بارسلونا

بزرگترین وبلاگ رسمی هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا

بزرگترین وبلاگ رسمی هواداران بارسلونا در ایران

لالیگا با یک شکست آغاز شد. (1-0)

بارسلونا با وجود در اختیار داشتن پیکار آغازین فصل جدید و ایجاد یکی پس از دیگری موقعیت برای گرفتن چیزی از این بازی از نومانسیا، با یک گل شکست خورد.

با وجود داشتن بیشتر مالکیت توپ و بهترین موقعیت ها، این تیم میزبان بود که با جمع و جور کردن دفاعش و نگاه به بازی در ضد حملات پیروزی را بدست آورد، این فرمول با تنها گل بازی که توسط ماریو در دقیقه 13 زده شد، موفقیت آمیز نشان داد. پس از آن، میزبان برای دفاع از برتری اش عقب نشینی کرد و به آبی و اناری ها اجازه داد که بازی را دیکته کنند، در حالی که با دو خط چهار نفره در جلوی خونان پابلو در دروازه کار را بسیار دشوار کرد.


مالکیت توپ و موقعیت ها
از دقیقه اول بارسلونا نشان داد که در لوس پاراجیتوس در اندیشه نمایش فوتبالی با میل تهاجمی، شامل بازی با پاسکاری سریع در خط هافبک است. این برتری با وجود سه بار به لرزه درآوردن تیر دروازه در طول 90 دقیقه، نتوانست گلی به بار بیاورد.
اتوئو نزدیک شد
گرچه فضای کمی در اطراف محوطه نومانسیا وجود داشت، بارسا ادامه به بازی به همان شیوه داد و امیدوار بود که چیزی که ممکن است، برایشان بیاید یا آن لحظه معجزه، بالاخره باعث مساوی شدن بازی شود. بعد از عقب افتادن با یک تلاش از ماریو، اتوئو تقریبا می توانست بلافاصله بازی را به تساوی بکشاند که شوتش از بیرون محوطه تیر بالایی دروازه را به لرزه درآورد و به بیرون رفت.

تعویض ها
پس از وقت استراحت بین دو نیمه، بارسا مصمم تر نیز برای گلزنی شده بود و در واقع جریان یک طرفه ای بود که زردپوشان میهمان به طور پی در پی جلو می کشیدند. مربی پپ گواردیولا نگاه به تغییر موارد برای تلاش و آزمودن نومانسیا به شیوه های متفاوت داشت و الکساندر گلب را به جای یحیی توره دفاعی تر، وارد بازی کرد. بویان راه او را دنبال کرد و سپس سیدو کیتا خط هافبک را با ورودش تقویت کرد.

به تیر دروازه
تعویض ها به آبی و اناری ها توان حمله بیشتری نیز داد، اما همچنان آن آغاز متفاوت پیدا نشد و نومانسیا توانست به تاکتیک هایش بچسبد و عقب بنشیند. اتوئو، بویان، ژاوی و اتوئو همگی نزدیک گلزنی شدند، درحالی که ضربه آزاد لیونل مسی در دقایق پایانی به تیر دروازه برخورد کرد و برگشت. توپ نمی خواست وارد دروازه شود و با چهار دقیقه وقت تلف شده، داور اولین شکست روز آغازین پس از 14 فصل را اعلام کرد.

گل
1-0، ماریو (دقیقه 13)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد