بارسلونا

بزرگترین وبلاگ رسمی هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا

بزرگترین وبلاگ رسمی هواداران بارسلونا در ایران

بویان: «تیم بسیار بلند پرواز است.»

بویان کرکیچ معتقد است که در این فصل نباید ترکیب بارسلونا محدود باشد، زیرا او معتقد است که این ترکیب می تواند در هر بازی تغییر کند.

در روز تولد 18 سالگی بویان، این مهاجم آبی و اناری یک قرارداد جدید با باشگاه امضا کرد که او را تا سال 2013 در نیوکمپ نگه می دارد. او در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه گفت که از بازی در اروپا لذت خواهد برد. «فرقی نمی کند که چه تیمهایی در گروهمان قرار دارند، چون با این وضع ما قادر خواهیم بود با هر تیمی بازی کنیم. ترکیب قدرتمندی داریم و امسال می توانیم چیزهایی بدست آوریم.»


بازی ها آسان نیستند
«همه این تیم ها در جام باشگاههای اروپا حضور دارند و بنابراین هیچکس نمی تواند بگوید که چون بعضی تیم ها نام بزرگی ندارند، پس بازی با آنها آسان است. ما با همه ی تیم ها با یک دید بازی می کنیم.»

امتیاز
بویان از جایگاه خود در ترکیب گواردیلا خرسند است. «من یک بازیکن جوان هستم، مانند فصل قبل. من امیدوارم که اعتماد مربی را جلب کنم. حضور در لیست 18 نفره تیم یک امتیاز است.»

شروع دوباره
«من فکر می کنم که گذشته برای من خوب بوده است، ولی اکنون گذشته نیست. همه چیز جدید است و ما باید کار را آغاز کنیم. من نیاز دارم که از دقایقی که در زمین حضور دارم، استفاده کنم.»

بدون علاقه ای خاصی
زمانی که از علاقه او درباره بردن افتخارات در این فصل پرسیده شد، بویان پاسخی دیپلماتیک داد. «این ممکن نیست که یکی را انتخاب کنی. همه چیزی که من می دانم این است که صد درصد برای شروع لیگ جدید آماده ام.» او در مورد شانس رئال مادرید برای قهرمانی گفت: «آنها تیم خوبی دارند که دارای خصوصیات فردی استثنایی است.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد