بارسلونا

بزرگترین وبلاگ رسمی هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا

بزرگترین وبلاگ رسمی هواداران بارسلونا در ایران

سیلوا همچنان تحت نظر بارسا

بعد از نمایش درخشان این بازیکن کناری در یورو 2008 حال نوبت آن است که به او اجازه حرکت به سوی مستایا داده شود - البته با قیمت قابل قبول.

با وجود به خدمت گرفتن الکساندر هلب از آرسنال، به نظر می رسد بارسا با پرداخت مبلغ معقولی این بازیکن که می تواند از چپ حرکت کند و با سرعت بالا در دفاع هم موثر باشد، به کار گیرد.


مدیر فنی بارسلونا، تیکی بگیریستین و مربی جوزپ «پپ» گواردیولا معتقدند که بازیکن سابق سلتا ویگو می تواند تمام ما یحتاج باشگاه را برای یک بازی تهاجمی همراه با حمله های بی شمار بر آورده کند. این بازیکن همچنین می تواند در مدت زمان کوتاهی، پیشرفت خیره کننده ای داشته باشد و جای خالی رونالدینیو را بی چون و چرا پر کند. ادامه مطلب ...

بارسلونا: هیچ تیمی"ساموئل" را نمی‌خواهد

یوفا: پس از جدایی رونالدینیو و دکو از بارسلونا و پیوستن آنها به میلان و چلسی، "ساموئل اتوئو" سومین بازیکن بزرگی است که راهی جز ترک نوکمپ ندارد.

به گزارش یوفا: پپ گواردیولا، سرمربی بارسا بار دیگر تاکید کرد که این مهاجم کامرونی را نمی‌خواهد.

جانشین فرانک ریکارد گفت: در حال حاضر پروژه‌ی جدیدی را شروع می‌کنیم و در این باره دیگر روی رونالدینیو، دکو و اتوئو حساب نمی‌کنیم. آنها اگر در اوج بودند، پیش ما می‌ماندند. با این حال دوران آنها در باشگاه به سر رسیده است. این برای تیم بهترین کار است.

ادامه مطلب ...

احتمال جدایی "گالاس" از آرسنال

یوفا: باشگاه‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن به دنبال جذب کاپیتان توپچی‌های لندن هستند.

به گزارش یوفا: پس از جدایی فلامینی، گلب و ژیلبرتو سیلوا به نظر می‌رسد ویلیام گالاس مدافع فرانسوی آرسنال گزینه بعدی برای رفتن از این تیم است. گالاس فصل بهم ریخته‌ای را در آرسنال پشت سر گذاشت. گزارش‌های رسیده از انگلیس از پیشنهاد 5 میلیون پوندی پاری‌سن‌ژرمن برای جذب کاپیتان فرانسوی آرسنال خبر می‌دهند.

همه چیز درباره اردوی سنت اندروز

این دوشنبه تیم اصلی بارسلونا برای دومین سال پیاپی برای ادامه آماده سازی پیش فصلش، به سنت اندروز خواهد رفت. آنها دو بازی و دو جلسه تمرینی روزانه در اسکاتلند خواهند داشت.

دوشنبه 9:15 صبح و بعد از یک جلسه سبک در لاماسیا، تیم اصلی اعزامی نیوکمپ را به قصد فرودگاه ال پرات ترک خواهد کرد. آنجا آنها به سمت ادینبرگ پرواز خواهند کرد که به وقت محلی ساعت 12:30 بعد از ظهر خواهند رسید.


دو جلسه

در همان بعد از ظهر، تیم اولین جلسه تمرینی اش را در اسکاتلند در ساعت 6:30 بعد از ظهر در سنت اندروز خواهد داشت. این اولین سری از تمرینات زیاد خواهد بود، چون تیم دو تمرین صبح و عصر (10 صبح و 6 بعد از ظهر) در روزهای سه شنبه و چهارشنبه خواهد داشت. ادامه مطلب ...

لاپورتا از انتقال رونالدینیو راضی است.

خوان لاپورتا بعد از صحبت های مطرح شده در جلسه و نتایج آن از رفتن رونالدینیو به باشگاه ایتالیایی اعلام رضایت کرد. رئیس بارسلونا در روزهای دوشنبه و سه شنبه قبل از اینکه معامله عملی شود، درگیر مذاکراتی با آدریانو گالیانی مدیر باشگاه میلان بوده است.

منچستر سیتی همواره با مبلغ خوبی به دنبال رونالدینیو بوده است، ولی علاقه خود رونالدینیو برای پیوستن به میلان دلیل اصلی بود که بارسا با باشگاه سری آ یی صحبت کرد.


بارسا به نظر می رسید که بعد از صحبت گواردیلا، مربی جدید، مبنی بر عدم استفاده از رونالدینیو در برنامه هایش، دیگر توقعات خود را برای قیمت پیشنهادی آنقدر کم کرده بود که آماده دریافت پیشنهادات قابل قبول نشان می داد. لاپورتا به خبر نگاران اینگونه گفت: «ما بر سر تمامی مفاد قرارداد به توافق رسیده ایم و سپس رونالدینیو برای معاینات پزشکی به میلان راهی شد. من می خواهم از تیم میلان برای تلاش هایش و این بازیکن برای همکاری اش، تشکر کنم. آنها همه کارهایی را که ما باید انجام می دادیم را انجام دادند.» ادامه مطلب ...

الکساندر هلب: وینی, ویدی, وینچی

الکساندر هلب روز اولی احساسی با بارسا داشت. در تنها 8 ساعت، او به بارسلونا رسید، آزمایش پزشکی داد، قراردادش را امضا کرد و معرفی شد. در روز چهارشنبه، رویای هلب به واقعیت تبدیل شد.

در تغییر مدرسه، تغییر شغل یا در این مورد، تغییر تیم، همیشه اضطراب، نامعلومی ها، هیجانات و شور جدید وجود دارد. الکساندر هلب، همه آن ها را در روز اولش به عنوان بازیکن بارسا، پشت سر گذاشت.


اضطراب های روز اول

الکساندر هلب که اضطرابش را پشت یک لبخند پنهان کرده بود، ساعت 12:00 در فرودگاه ال پرات فرود آمد و در کلمات کوتاهی به تلویزیون بارسا و سایت رسمی، با حفظ احتیاط در صحبت هایش، در جواب اینکه بازی برای بارسلونا برای او چه معنی دارد، گفت: «این برای من یک رویا است، من عاشق این باشگاه هستم و امضا کردن با بارسا شگفت انگیز است.» ادامه مطلب ...

لبخند و جادو

در 19 جولای 2003 بارسا رسما اعلام کرد رونالدو د اسیس موریرا، ملقب به رونالدینیو را از پاریس سن ژرمن خریداری کرده است.
رونی به باشگاهی مانند بارسا و بارسا به بازیکنی مانند رونی احتیاج داشت؛ بازیکنی جوان، با استعدادی ناب و مشتاق برای کسب عناوین. این برزیلی، شماره 10 جدید بارسا بود و دوباره هیجان را به نیوکمپ باز گرداند.

جادوی او، بین هواداران و همبازی هایش هم منتشر شد با: بازی خارج از خانه در برابر رئال مادرید در فصل 2006-2005، گل به یادماندنی او در یرایر ویارئال در فصل قبل در نیوکمپ، ضربات آزاد او، یک توپ طلا، دو عنوان برترین بازیکن جهان از فیفا و لبخندش، بعضی از ویژگی های برجسته رونالدینیو در پنج فصل گذشته هستند.


شروع او

اولین بازی رونی با پیراهن بارسا در 30 آگوست 2003 در بازی خارج از خانه برابر اتلتیک بیلبائو بود. رونی 90 دقیقه بازی کرد تا به بارسا کمک کند که اولین پیروزی فصل را با نتیجه 1-0 بدست آورد. درست چهار روز بعد بازیکن برزیلی در بازی آخر شب نیوکمپ برابر سویا بازی کرد. در بازی ای که او اولین گل از گل های تماشایی اش را به ثبت رساند. ادامه مطلب ...

هلب: «اگر لازم باشد در دروازه بازی خواهم کرد!»

الکساندر هلب پس از آن که در یک کنفرانس مطبوعاتی که با عجله ترتیب داده شده بود، به رسانه ها معرفی شد مدعی شد که او آماده است تا در هر پستی برای بارسلونا بازی کند.
این هافبک بلاروسی پس از پرواز به سیوتات کنتال، برای آزمایش های پزشکی سخت و بعد از آن راهنمایی شدن برای صحبت برای جمعیتی از گزارشگران منتظر در نیوکمپ، روز بی قراری داشت.


وقتی که آزمایش فیزیکی اش، توسط پزشکان باشگاه، «رضایت بخش» اعلام شد, این بازیکن 27 ساله توضیح داد که انتقال به بارسا از آرسنال برای او یک رویا بود و او حاضر است، هر کجا مربی پپ گواردیولا خواست، بازی کند. ادامه مطلب ...

دکو: به خاطر پول به چلسی نرفتم

یوفا: "دکو" که به تازگی به آبی‌های لندن پیوسته است، گفت: اگر می‌خواستم به خاطر مسایل مالی به تیمی بپیوندم، به چلسی نمی‌آمدم.

گزارش یوفا: دکو هافبک پرتغالی و پیشین بارسلونا با اشاره به اینکه پیشنهادهای به مراتب بهتری از سایر باشگاه‌ها داشته است، دلیل پیوستن به چلسی را حضور لوئیس فلیپه اسکولاری در این تیم عنوان کرد.
وی گفت: «از سایر تیم‌ها پیشنهادهای بهتری از نظر مالی داشتم که از این موارد می‌توان به کشورهای عربستان سعودی و آمریکا اشاره کرد.»

ادامه مطلب ...

"مسی" ممکن است المپیک را از دست بدهد

یوفا: رییس کمیته‌ی بین‌المللی المپیک احتمال این که "لیونل مسی" بزرگترین رویداد ورزشی جهان را از دست خواهد داد، تایید کرد.

به گزارش یوفا: "ژاک روگ" گفت که بارسلونا مجبور نیست که به مسی اجازه حضور در المپیک را بدهد.

باشگاه اسپانیایی بارها اعلام کرده است که قصد ندارد به ستاره آرژانتینی خود اجازه حضور در المپیک را بدهد و می‌خواهد از مسی در بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا استفاده کند.

ادامه مطلب ...