بارسلونا

بزرگترین وبلاگ رسمی هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا

بزرگترین وبلاگ رسمی هواداران بارسلونا در ایران

هدف برای جام جهانی 2010

پانزده بازیکن بارسا در وظیفه بین المللی خود در اختیار تیم های ملیشان می باشند. بیشتر آنها برای حضور در جام جهانی 2010 آفریقا تلاش می کنند به جز پیکه و پدریتو که در تیم زیر 21 سال های تیم های ملیشان هستند.

کشور اسپانیا با بزرگان بارسلونا شامل پویول، ژاوی و اینیستا و البته بویان کرکیچ که به بازی مقابل بوسنی دعوت شده است، کار می کند. بویان به دنبال دعوت فدراسیون فوتبال اسپانیا و ویسنته دل بوسکه سرمربی اسپانیا به تیم ملی دعوت شده است. تیم زیر 21 سال، مقابل قزاقستان و روسیه حضور پیدا خواهد کرد.


اروپا
دیگر بازیکنان بارسا به تیم های خود اضافه شدند. تیری آنری و اریک آبیدال برای فرانسه تلاش خواهند کرد که تیم ملیشان جایی برای جام جهایی 2010 آفریقا داشته باشد. آن ها در دور مقدماتی به مصاف حریف های زیرک خود یعنی اتریش و صربستان می روند. ایدور گودیانسن برای ایسلند مقابل دو کشور دیگر شمال اروپایعنی نروژ و اسکاتلند بازی خواهد کرد. روحیه خوشبینانه در اردوی ایسلند به این سبب ایجاد شد که اولافور یوهانسون را به عنوان مربی تیمشان انتخاب کرده اند. ایسلند هرگز به یک رقابت مهم صعود نکرده است و با حضور هلند در گروهشان، کار دشواری را پیش رو دارند. اما ایسلندی ها در فرم خوبی قرار دارند و تیم نوردیچ، شانس خوبی برای خلق یک شگفتی دارد.

الکساندر گلب نیز برای بلاروس علیه اوکراین و آندورا بازی خواهند کرد، در گروهی که در آن کرواسی و انگلستان نیز حضور دارند.

آفریقا
هم اکنون کیتا با مالی و یحیی توره با ساحل عاج، هر کدام یک بازی دارند. بازیکن سابق سویا، آماده رویارویی با کنگو است، در حالی که "فیل ها" به مصاف موزامبیک می روند. هر دو بارسایی علاقه نبرد محکمشان را مقابل حریفان نشان داده اند و برای مرحله نهایی گروه آفریقا آماده اند.

آمریکای جنوبی
طلاداران المپیک آرژانتین برگشتند و تمرکزشان را برای نبرد طولانی در مقدماتی جام جهانی گذاشته اند. در گروه 6 تیم آرژانتین مسی با تیم های پاراگوئه و سپس با پرو بازی خواهد کرد. همچنین کاسرس و اروگوئه یک شروع ضعیف در گروه داشته اند و مستعد آن هستند که برابر کلمبیا و اکوادور امتیاز کامل بگیرند تا برای صعود امید داشته باشند.

آمریکای مرکزی
رافائل مارکز هم در این هفته بازی خواهد کرد، بطوریکه مکزیک با جامائیکا و سپس با کانادا روبرو خواهد شد. مکزیکی ها شروعشان را با پیروزی مقابل هندوراس آغاز کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد