بارسلونا

بزرگترین وبلاگ رسمی هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا

بزرگترین وبلاگ رسمی هواداران بارسلونا در ایران

آلوز خودش را خوب با بارسا وفق داده است.

دنی آلوز اعتراف کرد که هنوز دارد خودش را با بارسا وفق می دهد، البته این بازیکن اذعان داشت که یاد گرفته است که در بارسا باید به نحوه ای کاملا متفاوت عمل کرد. اما او همچنان اهدافش را پا بر جا می داند و معتقد است باید خوب بود و برد. او همچنین در مورد باخت مقابل نونمانسیا هم واکنش خودش را به گونه زیر نشان داد.

به دنبال یک جلسه تقریبا تمرینی در چارشنبه که دو تیم پنج نفری در مقابل هم بودند که آلوز هم یکی از بازیکنان اصلی یکی از این دو تیم پنج نفری بود، او در گفت و گو هایی با خبرگزاری های مختلف اعلام کرد که چرا بازی در نیوکمپ تا این حد با بازی در سویا متفاوت است.


او گفت: «بازیکنانی که اینجا حضور دارند، باید یاد بگیرند که خود را با شرایط این تیم و بازی بازیکنان این تیم به خوبی وفق بدهند. اینجا ما بازی بسیار سرعتی به نمایش می گذاریم و خیلی به حمله می رویم و پاس کاریهای زیادی انجام می دهیم، درست برخلاف سویا که کم و دقیق تر پاس کاری می کنند. بنابراین طبیعی است که برای من غیر ممکن است که بخواهم به شیوه سابق بازی کنم، اما چیزی که معلوم است این است که هدف و انگیزه ام در مورد فوتبال همان است.»
اشتباهات رو به کاهش
آلوز همچنین نگاهی متفاوت به گذشته انداخت و در مورد لس پاراژیتوس گفت که آخر هفته بازیکنان واقعا نتوانستند آموخته ها و دستورات مربی را اعمال کنند. او گفت: «در آن بازی ما واقعا نسبت به برد ناامید شده بودیم و شاید همین مسئله باعث سقوط ما شد. تیم حقیقتا نمی توانست حریف را بازی خوانی کند و نمی توانست گفته های مربی را عملی نماید، چرا که او به ما گفته بود که بازی را باز کنیم و ما نتوانستیم. علی رقم این موضوع، فکر کنم بهتر است ما این موضوعات را هم اکنون بیان کنیم، نه بعد از دو ماه دیگر. در هر حال من مطمئنم که این اشتباهات دیگر تکرار نخواهند شد.»

همچنان خوش بین
اگر چه بارسا با شکست در بازی اول روبه رو شده است اما آلوز همچنان خوشبین به شانس بردن قهرمانی در لیگ است.او گفت: «من مطمئن هستم که ما لیگ را خواهیم برد، البته قبول دارم که تیم ها امسال از هر سال دیگر قوی تر شده اند. البته این امر در گرو تمرین کردن مستمر ماست. همه افراد اینجا حاضر هستند تا با تمرکز بالا بر بازی و آمادگی بالا به سختی کار کنند تا سناریو های دو سال پیش تکرار نشود.»

خوشحال بابت رافا نادال
دنی آلوز همچنین پیروزی رافا نادال در رقابت های جام هواپیمایی اسپانیا را به او تبریک گفت. مرد برزیلی گفت: «من برای او بسیار خوشحالم. من تنیس بازی کردن را بسیار دوست دارم. مطمئنم که او مستحق دریافت این جایزه است. من همچنین فکر می کنم که او در جهان تنیس، یک بازیکن شگفت انگیز است.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد